Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag tycker om mina tjejor.


Venett kom till mig tidigare och sen kom även Matilda. Och efter en bit mat så gick vi hem till Venett och även Sean kom dit. Spelade kort, monopol och umgicks lite. Längesen! Och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om mina tjejor. Det är obeskrlivligt!!
Vid kvart i tio gick vi med raska steg hem till mig där det blev Big Brother häng med en kopp kaffe i handen. En absolut helskön kväll som inte blev annat än lyckad!
Nu säger jag och Matilda tack för oss och går snart och lägger oss och sover några timmar och vaknar upp imorgon som två helt andra människor efter en underbar skönhetssömn. Och jag som trodde att mitt öra skulle få förstör mitt lov.. Men icke!! Än så länge kan jag inte klaga. Love my life! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: