En helg utan blogguppdatering, my bad!


Söt bild från gårkvällens mystime. Kul att man har lampan rätt i huvet och ser likblek ut, haha!!
I lördags va jag med Linn på bröllop/dop och sen åkte jag med henne till Halmstad och hade lite myskväll med henne och Sara. Åt tacos, flamsade och tramsade, allmänt kul!! Och jag säger bara en sak - BJÖRN RANELID! ♥ - Fast hrm, kanske inte?! Vaknade i söndes och åkte hem vid halv tio eftersom Linn inte visste att hon skulle jobba och fick ta tåget vid nio. Men jag kom hem typ vid tio och gick och la mig igen och vaknade väl vid typ tre eller nåt sånt och åt frukost, hehe. Sen på kvällen så va det Big Brother-time och det blev en liten myskväll hos Alexandra med Sean, Venett, Astrid och Amanda. Va hemma vid halv två inatt och vaknade vid elva, typ. Ska snart gå och duscha och sen se vad måndagen utan skola erbjuder ;)
Postat av: L I N N

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då? :)

2012-02-20, 13:21:49 - URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: