Fikar på sjukhuset

Hejhopp. Bloggade inte igår men va inte i skolan och när jag vaknade så hjälpte jag Linn att ränsa ur hennes gamla rum som hon bara lämnade som det va när hon flyttade till Halmstad för nåt år sen. Slängde två stora sopsäckar, fick med mig en ullaredspåse och två ramar hem och sen hittade hon massa hon själv skulle ha och som hon kunde sälja. Och eftersom jag hade så otroligt ont i örat och trycket från vätskan spred sig över tinningen och halsen och febern spökade så kände jag mig som en zombie.. Sitter inne på sjukhuset nu och har precis vatit hos doktorn. Hon skar i trumhinnan och det va ju inte det skönaste, men förhoppningsvis blir det bättre än innan. Fast det är ju fortfarande inte bra, men vi får väl se.. Jaja, nu sitter vi iaf på sjukhuset som sagt och väntar på morfar som ska hämta oss och sen ska jag till skolan och se om det är nåt jag behöver hämta eftersom det är sportlov nästa vecka :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: