Första februari





Första februari idag ju!! Ingen dålig dag det inte. Fick ett paket som innehöll ett flak cola, wiiie!
Va i skolan idag, ganska långtråkig dag, men den tog slut. Dock tog min slut lite tidigare än dom andras i min klass för morfar hämtade mig vid två eftersom jag började få ont i huvudet. Eftersom jag visade mina söndriga skor för morfar och att hela sulan va sönder så åkte vi till Laholm och köpte nya. Gick och provade och sånt ett tag men hittade inga jag gillade. Eftersom jag hittade ett sista par likadana som dom söndriga så tog jag dom direkt!
Men iaf, skolan va det ja. Vid kvart i tio så smällde nån en jävla smällare i skolan och vi fick därför stå utanför och frysa rövarna av oss i en halvtimme. Trodde fan aldrig vi skulle få komma in igen.. När vi väl fick komma in så satte jag, Matilda och Venett oss vid ett element och värmde oss. Även fötterna va kalla och ja, därför ser ni vår praktiska uppfinnig på bilderna ovan. Haha!
Har precis käääkat och ska snart träna lite. Tänkte satsa på 10 minuter crosstrainer och 15 minuter Paolo, låter nog ganska bra ändå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: