Från botten till toppen


Jag har suttit hemma hela dagen och tyckt att alla♥dag bara är nåt dumt påhitt för att alla ska köpa massa chokladhjärtan till varandra och låta alla affärer vinna på att dagen ens är uppfunnen.. Men sen smsade Linn mig och frågade om jag ville följa med till Laserdome. Så jag firade min alla♥dag med mina tre kusiner, Sara, Tim, min moster och Benny, och vi firade med krig, haha. Och som ni kan se på bilderna, så va jag 'Kano' och vann sista omgången när vi spelade alla mot alla, wiiie. Eller nåt.. Och när jag kom hem så va mamma hos våra grannar och hade precis ätit kladdkaka med glass. Självklart fick jag smaka en bit, och satan vad gott det va!! Så ja, dagen har varit asbra! Tänkte även att jag skulle ta mig till skolan imorgon, lovely. Fast nä, för jag tog febern och självklart hade jag typ 38 grader.. Asså vafan är detta?! Och mitt öra gör så otroligt ont. Så får bli hemma imorgon oxå. Visst, alla tycker väl det är najs att va hemma från skolan, självklart! Men inte när man vet att man har typ två prov att göra och sen att där är massa annat skit man ska hinna med.. Ska snart sova tror jag, godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: