LCHF mellanmål




Kom hem från doktorn och blev otroligt sugen på nånting. Jag och mamma körde då upp köpte frysta jordgubbar och gjorde en underbart god smoothie.

Recept till ungefär två normalstora dricksglas:
  • typ 4 överfulla msk turkisk yoghurt
  • lite vispgrädde, så att det ser bra ut typ, haha.
  • Frysta bär, eller färska. Bara lite sådär, inte för mycket.

Och sen mixa det. Asbra om man kommer hem från skolan och bara vill ha nåt gott. Men som faktiskt mättar otroligt bra!

Och sen hittade mamma ett LCHF bröd. Ganska dyrt, men bröd ändå, för den som inte vill äta omelett vaaaarje morgon och inte är så jääääätteglad för ägg, hehe.

Träning idag: Satsar på ett litet pass nu och ett ikväll. Tio minuter på varje vilket resulterar tjugo minuter idag. Eftersom jag inte orkar tjugo minuter rakt av som innan så ska jag prova såhär och kanske därför få tillbaka konditionen lite fortare? Man kan ju alltid prova.. Och sen ska jag nog satsa på lite situps som jag även ska göra varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: