Mat hos mormor och morfar

Mamma väckte mig för en halvtimme sen och jag nästan rusade upp och satte i färg i  håret och ska tvätta bort det snart typ. Vid ett ska vi ju till mormor och morfar och äta middag med några 'bekanta', hehe. Så därför tänkte jag passa på att färga håret lite snabbt nu. Hoppas verkligen på ett bra resultat! Fast motorvägen från tyskland med minst 4 filer måste ju försvinna, den va ju hemsk nu i slutet faktiskt! Men tänk då med blont hår. Den fula råttfärgade utväxten som nästan aldrig försvinner. Det är nog värre. Och den kom ju efter nästan bara nån dag. Knappt en vecka.. Men då är det, jag skulle kanske aldrig färgat det från början och haft nästan kritvitt, nä men okej, iaf blont fortfarande. Fast nä, jag trivs nog bättre i brunt! Så så får det va, och så får det bli. Eller nåt..
Ska byta om nu, och sen gå ner och tvätta av färgen. Så hörs nog senaren ikväll. Haaaaaij!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: