Mindre plugg. Mer umgänge med grannar.

Tjopptjopp. Blev 20 minuter på crosstrainern och 110 sit ups tidigare idag. Duschade och åt sen lite mat, och vid halv åtta gick jag in till grannarna igen och bakade en gi-kladdkaka, kanske inte den godaste. Men eftersom Camilla aldrig, aldrig, i hela sitt liv bakat en kladdkaka så fick jag ju hjälpa henne vi började med att misslyckas och hade den inne i typ 15-20 minuter och sen tyckte alla att det började lukta bränt. Vi kollade och den va helt svart. Jag fick då slänga ihop en ny smet och då kom vi på att vi kanske skulle kolla på recetet och där stod det att den bara skulle va inne i 10 minuter.. Efter 10 minuter i ugnen så fick vi då smaka med en kopp kaffe till och även lite grädde och glass. Som sagt, inte den godaste.. Men det blev ganska gott med allt tillsammans. Så helt godkänt ändå.
Så har suttit där inne i några timmar och snackat och lite sådär, så nu är man trött och ska snart sova. Imorgon blir det träning. Och om jag är lika sugen på att springa imorgon oxå så ska jag nog gå upp till mormor och morfar och springa en stund på löpbandet innan jag ska träna hos grannarna. Dubbelpass. Det gillar vi, haha. Fortfarande sugen på att ut och springa. Vafan, en mössa sen är det väl no big deal eller?! Fast juste, det är ju typ bara 20- så kanske kan vänta nån månad med den planen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: