Nationella i svenska


Bilden får väl representera dagen. Knas. Hehe!
Som start på dagen började vi med nationella i svenska, precis som alla andra nior i Sverige. Och kan ju kanske inte klaga på att det gick aaaasdåligt, men jag vågar nog inte yttra mig så väldigt mycket mer innan det är rättat, hehe. Asså egentligen så va jag ju inte så nervös ändå, isf så är jag nog ganska mycket mer nervös över nationella i svenska på torsdag. Tre timmar och man skulle skriv anågra typ texter, då kunde det tydligen vara ganska bra att veta vad krönika, novell, reportage och sånt är. Så får väl plugga in det lite sen en dag. Imorgon.
På tala om imorgon så är jag nog hemma från skolan då. Feber och ont i mina öron. Fuck life. Och då känner jag att skridskor och pulka vid bondens sjö inte är så jättemycket för mig när jag egentligen inte orkade gå till skolan ens idag fast jag kände mig tvingad så jag kunde göra provet. Men ja, får se hur jag mår imorgon. Men troligtvis så är jag hemma. Men allt kan hända.
Just nu så sitter iaf jag och mamma i soffan, båda två med en varsin data och ja, jag kollar lite smått på House medans hon nästan gör allt som står i hennes makt för att byta. Haha.
Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: