Plugg en lördag, jordens undergång?


Halåj!! Det är lördag och jag sitter och pluggar.. Fy! Och doktorn är en människa jag skulle behöva uppsöka. Av egna erfarenheter med en trumhinna som är sprängd typ 10 gånger så känns det som akut öroninflammation.. Men inte lätt när man har massa prov och saker i skolan hela veckan som man inte kan missa. Som sagt så är det plugglördag. Lite repetition inför nationella i fysik, första världskriget plugg, och sen lite annat smått och gott..
Blev så jävla sugen på att springa en runda, sen kom jag på att det va 15- och beslutade mig därför att träna lite senare. Inomhus!
Tänkte även se om jag har några vänner som vill ses ikväll. Eller iaf en vän. Jappjapp, vi får se. Men just nu kommer iaf plugget först..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: