Rosa mössa, det är kärlek!


Syns ju jättemycket, men ni ser att den är rosa. Hihi, söt mössa jag och Maja införskaffade oss från Gina i mådes va? 20 riksdaler fick vi slänga fram med och sen va den vår. Och, hon har ju en egen då asså. Söta va? Tröjan hittade jag på Cubus för 100 riksdaler och ytteligare 50 spänn slängde jag upp där och fick då med mig ett par shorts hem. En shorta från Gina blev min för 50 spänn och sen blev det mat. Haha.
Jaja, men iaf. Har tränat 25 minuter tidigare ikväll. 10 minuter crosstrainer, 15 minuter Paolo. Tog en kopp kaffe och tog sen en dusch. Sitter och försöker skriva till det jävla musikarbetet, men får göra det på lektionen imorgon istället. Imorgon slutar jag även 12, ska verkligen inte klaga och däför tänker jag gå och borsta mina tänder nu och sen försöka sova. Så jag har väl inte mer att skriva än - Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: