Sjuk och det blir inte bättre, vilket jävla klagande va det oxå då? Haha..

Efter ett besök hos doktorn så kom vi inte fram till så mycket mer än att det inte var varken lunginflamation eller öroninflamation. Utan att jag kunder få leva med vätskan bakom trumhinnan i två-tre månader. Fast så ska jag ju in till en annan läkare som jag haft sen min första öroninflamation när jag va nio månader som ska trycka hål på trumhinnan och sen löser allt sig. Eller?! Haha, nä, men vi får väl hoppas på det iaf!
Efter att ha hjälp mamma på jobbet med en sak så gick jag till Venett för ett snabbt ärende, haha, och sen gick jag hem och åt. Och nu sitter jag här, och ska snart gå ner och göra lite te. Kan inte fatta att det har blivit så gott. Vilket jag inte har tyckt innan.. Hehe!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: