So much to do, so little time

Gårdagen va helt okej. Bröllop i Malmö och kom hem vid nio på kvällen. Mamma va hos grannarna och jag gick dit och drack en kopp kaffe. Vaknade imorse och kom på att det va söndag, tog och läste lite i min fysikbok och sen åt jag frukost. Min moster ringde och jag och mamma körde dit och grillade korv med moster, Benny, mormor och morfar. Sen raceade jag med polishelikoptern. Cool va? Nä, men fullt jävla pådrag i lilla Knäred. En äldre dam som är försvunnen.. Typ 5 polisbilar, poliselikopter, ambulans och massa skit som va ute och leta.. Jappjapp.
Lagade mat innan. Sallad och kyckling. Ska börja med lchf och köra det nu ett tag framöver. Provade i somras men sen sket det sig och ska prova nu igen.
Har skrivit lite på mitt musikarbete som skulle varit inne förra veckan, men va ju sjuk då.. Ska snart sova, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: