Söndag


Vaknade vid halv två och åt frukost. Sen blev det en liten promenad med mamma, nästan en timme faktiskt. När jag kom hem så tog jag initiativet och skottade lite snö. Trodde fan inte det va så jobbigt?! Efter att ha varit hyffsat duktig och iaf skottat lite åt postbilen, en gång från trappan till vägen och en liten väg åt moppen så kände jag mig nöjd och tog ut Tindra och lekte lite med henne.
Eftersom det inte va nåt soprov i onsdes så har vi det imorgon ist och jag ska därför plugga idag. Förstår inte varförj jag inte gjort det tidigare.. Varit upptagen väl? Fast nä.
Ska nog även träna lite idag. En hel vecka sen sist och det kryper i benen på mig. Dock har jag skottat snö ju, men ändå, hihi. Men jaja, vi hörs senare!
Postat av: Linn

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna kika in & kolla om det blev du!

Om inte så finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

2012-02-12, 19:39:28 - URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: