Tänkt vad kul man hade när man va liten?!


GE MIG SOMMAR!!
Efter mat hos mormor och morfar så körde jag ner till Matildas mormor och hämtade Matilda. Satt och snackade ett tag och bestämde oss sen för att gå till Matildas kusiner, som vi brukar va barnvakt åt. Skulle bara hälsa på, och klockan va väl typ 5 när vi gick dit och kom inte därifrån förrens vid 10. Och på dom timmarna åt vi både mat, spelade xbox och hade allmänt trevligt. Sen drog vi ner till Amanda nån timme och umgicks med henne, Sean, Venett och Sebbe. Och jag, Matilda, Amanda och Sean satt en stund och snacka om när man va liten.
När vi hoppade hopprep och trodde att leken kunde bestämma vår framtid, spelade king och flaggleken, lekte 1, 2, 3 rött ljus, bro bro breja och allt dedär.
Snacka om att vi satt och skrattade eller.. Fy, det va nog värre än en timmes träningspass med 700 sit ups. HAHAHA!! Snacka om att man saknar dem tiderna, men det känns asbra att kunna sitta och tänka tillbaka och skratta åt det oxå.
Jaja, nu sitter jag och Matilda i sängen och ska snart sova. Imorgon ska jag vakna typ 11 för jag och Linn kör ju ner till Malmö där det är bröllop som ska fotas.
Godnatt!
Postat av: L I N N

Gokväll!

Nu har jag avslutat veckans blogg & 3 vinnare har utsett, kika in och kolla om det blev du!

Om inte, så finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-3.html#comment

2012-02-26, 19:52:31 - URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: