Tisdag

Tjenixen. Lämnade in mitt musikarbete idag, en mindre sak att tänka på. Nu är det bara soprov på torsdag och imorgon är det både doktorn och sen tandläkaren. Allt på en gång..
Mamma hade suttit och läst på lite om LCHF. Hehe, nä, men läst lite om vad man kan äta osv. Eftersom jag inte äter så mycket, tex svamp, brocoli och massa sånt så är det ju ganska svårt att gå på sån här diet. Men hon hade iaf läst massa och idag gjorde hon köttfärs och paprika i nån sås av bland annat créme fraiche, riktigt gott! Och sen nån.. Kom inte på vad det heter, man skulle steka den, såg ut som gurka, fast va nåt annat. Kanske lite mindre gott. Men äter man det några gånger så går det väl sen. Och sen hade hon läst nåt om frukostbullar. Eftersom man inte får äta bröd så har jag ätit omelett och bacon imorse, men man kan ju alltid äta nåt annat nån dag.
Nu ska jag ta och träna lite. Vet inte riktigt vad, antingen crosstrainer eller nån träningsdvd.
Vi hörs senareeeee!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: