Två kaffekoppar på 140 minuter

Halåj. Har suttit inne hos Camilla med mamma och druckit lite kaffe, snackat och lite så. Gick sen hem och tog en dusch och nu sitter jag här och ska skriva lite på mitt musikarbete om en gammal gubbe. Jag som tänkte sova tidigt ikväll så jag inte sitter som en levande zombie imorgon på provet, vilket jag säkert kommer göra ändå. Kommer säkert inte orka anstränga och konsentrera mig så allt blir väl skit bara för jag inte fattar ett skit om novell och krönika och såntdär. Men det blir morgondagens bekymmer. Bekymret idag är att jag ska försöka lära mig vad det är för nåt. Och musikarbetet så ju, såklart.. Tror inte jag bloggar mer innan jag går och lägger mig. Men man vet aldrig. Kanske, kanske inte.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: