Lite bilder från skolan, bara för det är helg!


Nån som vill ge sig på att räkna ut det? Matte d tror jag det snackades om.. Effektiv lärare japp!




''Va söt nu!'' -Tjeeena retards! ;)
Lite bilder från skolan idag, ganska snygga ändå va? Haha!
Började med lite matte, sen redovisning på bilden och Ida fick vg på bilden och g+ på utförandet, så jag fick väl nåt liknande, hoppas man iaf, hade jag frågat hade jag vetat, right? Haha. Sen engelska, och varför skulle jag sitte uppe till halv ett inatt för att göra översättningen när läraren inte ens va där så jag inte ska lämna in den förrens tisdag?! Fuck life.. Slutade med svenska, kollade bara film och sen slutade jag och åkte hem vid två. Bussarna gick ju vid tre med Venetts mamma hämtade oss så det är naaaajs!
Ikväll är det fin middag med Felix och Matilda. Vi ska grilla!! Bara sådär 5 minus, men vi ska grilla! Haha, som mamma sa, dagens ungdomar. Kommer säkert nån bild från det sen.
Och asså det är så otroligt skönt att det faktiskt redan är helg. Kan inte beskriva känslan. Sen är det en vecka kvar i skolan innan vi taggar en veckas sportlov, aaaaasnajs!! Och imorgon är det ju därför lördag och då åker jag och Matilda, som dessutom sover hos mig inatt, in till Veinge och glor på lite fotboll eftersom det är Veingecupen, yeeeah.
Vi hörs senare, ciaaaao.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: