Chill lördag


Handboll på tv. Varför sitta i soffan?
Vaknade vid ett idag och åt en macka. Bytade om och åkte ner till Gun och Jorma och åt middag med mamma, mormor, morfar, moster och Benny. Gott! Kom och satte mig vid datan och tiden bara försvann. Gick och tränade 20 minuter på crosstrainern och har precis duschat. Äter nu clemention och dricker ett glas cola och njuter av livet.
Imorgon bär det ner till Helsingborg för mat hos farmor och farfar. Helgen består ju inte av annat än mat. Blir träning även imorgon. Och då har jag inte fuskat en ända dag denna vecka. Stolt! Kännder även att jag mår så mycket bättre av att röra på mig varje dag. Mycket piggare och gladare. Underbart!
Postat av: Stine

Hehe, kos deg videre :)

2012-01-21, 23:25:28 - URL: http://www.stiiiinest.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: