Fredag imorgon, det taggar vi med sömn


Gammelmormor. ♥
Tjingeling. Tränade 30 minuter med Paolo Roberto tidigare. Hård kille. Duschade och nu sitter jag och försöker lära mig engelskaläxan som jag har till imorgon som hela klassen glömde till förra veckan.
Varför inte göra livet roligare med att börja tänka på nationella i svenska den 7/2, love life.
Imorgon är det lite partaj och mina girls börjar med att umgås lite hemma at my place. Och sen drar vi vidare till födelsedagsbarnet och natten till lördag trängs troligtvis Matilda i min säng. På lördag är det loppis på Veingeskolan och jag, Sean och Astrid ska försöka samla ihop pengar till Polenresan.
På tala om Polen så va det ett program på 2an tidigare om Ravensbrück och vita bussarna osv. Konsentrationslägret där min gammelmormor satt fånge i 3 år av sin ungdom.
Kan inte beskriva med ord hur underbar hon va. Sakanar henne mer än något. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: