Godnatt

Ganska chill dag. Torsdagar på vårt schema är chill. Najs! Men iaf, när jag kom hem så åt jag, sov några minuter på soffan och körde sen ner och tankade. Tränade 25 minuter på crosstrainern idag och tog sen en dusch, åt en macka och kollade på tv. Både jag och Matilda slutar vid halv2-2 imorgon och beslutade oss därför att köra till skolan. Eller ja, jag köra, hon åka. Även ett tandläkarbesök väntar imorgon vid halv 3 och bussen går ju inte hem förrens vid 3, så ganska smidigt att köra ändå. Hrm, även fredag imorgon ju. Fredag. Och då gör man? Nä, bara njuter av att veckan äntligen är slut och börjar även få ångest över att nästa vecka innehåller ytteligare 2 dagar. Fy! Blir även antingen löpbandet eller crosstrainern imorgon. Vilket vet jag inte, men nåt iaf! Och ja, sen påminde även min lärare mig idag om att nationella börjar närma sig. Nationella prov i svenska redan om någon vecka. Och folk påstår att sista terminen i nian är bra?! Det ända bra med det är ju att man snart börjar gymnasiet. Förhoppningsvis en linje man trivs på. En skola man trivs på. Och vilken linje är det? Vilken skola är det? Får ångest bara av att tänka på att det ska va inlämnat i februari. Känner mig stressad. Väldigt stressad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: