Hårdträning en söndag. Skönt!


Har precis kört ett otroligt jobbigt träningspass med Paolo Roberto. Den killen är inte att leka med! Kom in till grannen och sa att jag skulle träna lite crosstrainer som andra dagar men då hade hon provat denna dvdn och tyckte det va jättejobbigt. Och hon är ju mycket mer vältränad än vad jag är men jag gav mig ändå fan på att göra det. 30 minuter och jag skakar fortfarande i benen, armarna, hela kroppen. Kan knappt skriva.. Kommer gå som en gammal kärring imorgon. Men ska köra den varannan dag och crosstrainern varannan dag. Måste ju göra nån jävla nytta tycker man?

Ska snart gå ner och kolla på Wallander på tv och sen kanske läsa lite i so-boken. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: