Hemma och nu kom jag på att det va söndag

Fy vilket väder. Asmycket snö ju. Kunde inte det kommit nån månad tidigare eller? Märks att det är jordens undergång snart..
Åkte ju ner till skåne innan och efter några felkörningar så åt vi god mat. Åt lite glass och drack en kopp kaffe. Åkte hem vid halv 6 och va hemma vid halv 7. Satte mig nästan direkt vid datan och ska snart byta om för ett träningspass. Är jätte rastlös så det behövs nog extra mycket idag!! Dessutom är det söndag idag.. Skola imorgon. Fy!!
Och ja, hålet i örat jag tog igår.. Satan vad ont det gör. Gick knappt sova inatt :( Men som mamma sa när jag klagade: ''Det är det eget fel''. Sant, men det är värt det! Gör bara ont i nån dag till, sen har det läkt ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: