Just chillin'..


Bjuder på en otroligt söt bild på Venett, Sean och mig från igår. Lånade bilden av Maggi, hehe.
Men iaf, gårdagen va grym. Aschill skola, sen hem och sova en timme, fixade oss och stack sen till Alle där det va födelsedagskalas! Inte annat än lyckat kväll. Inget att klaga på. Va hemma vid halv 1 och Matilda sov hos mig och imorse vaknade man och duschade, och sen åkte vi till skolan, på en lördag, där vi hade loppis och samlade ihop iaf en lite slant. Fick dessutom med mig två tröjor hem. En blus/shorta aktig sak och en stickad klänning. Men vill fixa den så man kan ha den som tröja, för det va aaaaasskön!
Har precis käkat mat och ska bara smälta maten lite och sen ta och träna lite. Efter träningen blir det en dusch och sen ska jag nog umgås lite med Venett. Bara chilla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: