Lite småstädning




Tjeeenare. Nu har jag tränat på crosstrainern i 15 minuter, även lite annat som Camilla fixat till sitt lilla hemmagym i hennes källare, praktiskt! Satt även och drack lite kaffe och snackade med henne och mamma efteråt. Började även städa lite smått innan jag gick in där. Rensade garderoben, som ni kanske ser, skyllnad? Japp! Fick även nåt ryck och ska panta alla mina Colaburkar, även dom utan pant ska jag panta och därmed skänka 10 öre till världsnaturfonden(?) eller nåt tror jag, sen va där ju även kanske 20 burkar som där är pant på och inte är tyskt inporterade, haha. Tycker det blev iaf lite fint, eller? Tomt iaf, grymt tomt!!
Nä, nu får jag ta och sova några timmar innan mitt alarm vid 06.40 ska väcka mig imorgonbitti. Lika irriterande varje morgon..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: