Måndag, alltid lika jobbigt att ta sig upp ur sängen..

Halåj. Efter många om och men imorse så tog jag mig upp ur sängen och gick till skolan. Eftersom det va snorhalt lite här och där så fick jag hjälp av min inre ninja och gjorde därför lite ninjamoves för att hålla mig kvar ståendes på fötterna. Väl framme vid bussen åkte vi till Veinge och hade massa lektioner. Efter ungefär första lektionen kumde jag knsppt resa mig från stolen. Träningsvärk.. Låren, insidan av låren, rumpan, ryggen. Ja, listan blir väl inte längre än så, men dom säger att träningsvärk försvinner av träning och tänker därför träna idag. Som alla andra dagar. Väl hemma från skolan så la jag mig i sängen och vaknade 2 timmar senare av att mamma ropade på mig. Jag åt, men ligger nu i sängen igen och kan inte träna än iaf. Sjukt mätt. Haha, orlar knappt röra mig. Träningsvärk och mätt = känner mig som en tant på 90 bast. Ska ta mig in och träna lite senare. Sen blir det datan och plugg och bloggar troligtvis därför mer sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: