Mitt nyårslöfte för 2012


Mitt nyårslöfte, precis som för många andra, så ska jag börja träna. Mitt mål är att till sommaren gått ner 10 kilo och blivit av med det extra mullet jag inte vill ha. Jag tänkter jobba stenhårt för detta nu! Jag ska även inte äta godis, eller annat onyttigt och ist ta en frukt eller liknande. 3 gånger i veckan ska jag gå upp till mormor och morfar och gå på deras löpband i 30 minuter. 3 gånger i veckan ska jag gå över till grannarna och använda deras crosstrainer i ungefär 10-20 minuter.
Det sägs att det tar 3 veckor att bryta en ovana, och jag ska absolut bryta denna ovanan, utan tveka!
Och för att börja med nyårslöftet så tänker jag börja redan idag, med 30 minuter på löpbandet. Heja mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: