Moppekort - check!

Nämen tjena eller?! Åkte till Halmstad imorse för att skriva upp till moppekortet. Skrev vid 10 pch hade 50 minuter på mig men efter en halvtimme va jag klar och rättade provet, det stod 'godkänd' på resultatsraden och jag hann knappt komma hem innam jag körde till Egernahult och spnderade några timmar hos Matilda. När jag kom dit så bärde som vet och självklart fick man hjälpa till och därför skippade kag löpbandet och la mig ist i ett varmt bad när jag kom hem efrer en jävligt jobbig körtur hem med snöstorm, fy, aldrig mer i der vädret! Nu ska jag gå in till granmarna och kolla på Jönssonligan eftersom mamma haaaatar den filmen, haha. Imorgom blir det fotograferong med Linn och sen fira morfar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: