Musikarbete, aschill dag

Hej! Sitter i skolan och har musik, skriver där ett arbete om några gamla gubbar, som dessutom har varit döda i 200 år.. Igår gjorde jag även gymnasievalen..
1: Drottningblanka, hotell&turism.
2: Sture, turism&resor.
3: John Bauer, hotell&turism.
Och när jag kom hem från skolan så tränade jag. 15 minuter på crosstrainern och idag tänkte jag ta 10 minuter på crosstrainern och även ett pass på 30 minuter med Paolo Roberto.
Slutar musiken snart och sen ska jag ätaaaaaa. Har aschill dag idag. Har bara 20 minuters so, slöjd ocoh elevensval(musik) kvar, sen slutar jag. Man kan inte annat än älska torsdagar!!
Hööööööörs sen!

Och Matilda ville bara hälsa:

tjatja matilda här ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: