Onsdag

Hejsan svejsan! Vaknade vid tolv, åt en macka, tränade 10 minuter på crosstrainern och sen duschade jag. Linn kom vid 3 och skulle ge mig en vintersminkning men det blev istället en blandning av stålmannen, finska flaggan och en gubbe från Hotell Gasten på Liseberg. Kanske slänger upp nån bild nån dag, sån vi märker! Efter fotograferingen åkte vi och firade morfar, åt minst 40 köttbullsmackor och säkert lika många ostfrallor. Gick hem och upptäckte att jag hade feber. Gick över till grannarna där Camilla öppnade dörren sa hej och gick in i husen, jag tog av mig skorna och gick efter. "Jag skulle bara säg att det blir bra med bio på fredag" sa till henne, "Jaha, jag trodde du ville kolla Jönssonligan?!" va vad jag fick till svar och sen kommer Lennart och frågar om jag oxå vill ha smoothie, haha. Självklart tackar man inte nej till Jönssinligan och smoothie med grannarna, så där har jag spenderat min kväll. Vi reserverade även biljetter till 'The Stig Helmer-story' som vi ska se på bio på fredag och även äta en pizza innanan, det blir jag, Matilda, Lennart, Camilla och Valle. Nu ska jag sova och imorgon blir det träning, lite ärende i Laholm, umgänge med Venett och sen sover även Matilda hos mig imorgon natt. Goooodnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: