Så sjukt trött


Ååh, saknar man inte sommaren? Värme. Solbrun. Solblekt hår. Och självklart, norrland! ♥
Tjena. Efter en lång dag i skolan åt jag lite nudlar och gick sen och la mig. Sov tills det va mat vid 7 och gick sen och tränade vid 9. Blev bara 10 minuter på crosstrainern eftersom jag knappt kan gå som det är. Enligt gammalt talesätt så ska man träna bort träningsvärk. Men enligt nytt talesätt så ska man vila bort träningsvärk. Jag gjorde en blandning där. Lite både och, lite lagom sådär. Drack sen en kopp kaffe med mamma och Camilla och har nu suttit och skrivit ett arbete till hemkunskapen. Blir ju festmiddag imorgon och ägnar nog en kvart åt att sova imorgonbitti istället för att äta då. Morgon lyx. Eller?
På fredag tycker jag det luktar fest. En liten fjortis som ska firas och snart blir gammal tant, 15 år är inte att leka med! Och på lördag är det 'loppis' eller liknande på skolan och jag, Sean, Ida och Astrid ska stå och sälja kakor och lite sånt, för det börjar ju närma sig Polen, awesome!
Postat av: emma

Åh. jag saknar också sommaren !!

2012-01-25, 14:58:52 - URL: http://emmasophie.se
Postat av: elin

hej, hur är det idag? :)

fråga gärna någon fråga till mig på bloggen!

2012-01-25, 16:03:23 - URL: http://elinkronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: