Sitter i skogen

Sakna sommaren eller?!
Började gårdagen med att gå 15 minuter på löpbanet, sen fixade jag och Matilda oss, körde en runda och åkte sedan till Halmstad och käkade pizza och sen kollade på bio, måste faktiskt säga att det finns bättre filmer, den får kanske 2 av 5. Matilda åkte hem och jag och mamma gick in till grannarna och umgicks lite, kollade Thailands resor, underbart! Haha, om det bara vore så väl.. ;)
Imorse tränade jag 10 minuter på crosstrainern och körde sen direkt till Matilda och fikade, tittade på teve och nu har vi precis ätit tacos. Ikväll är det Gladiatorerna på teven, mitt favoritprogram när jag va liten, så vi får väl ta oss en titt iaf.
Imorgon kör jag och Matilda ner till Knäred för att äta och sedan umgås med fint folk, Venett, Sean och Amanda.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: