Torsdag

Heeeejhej. Igår när jag kom hem från skolan så tog jag en macka, gick och la mig och mamma väckte mig och jag åt. Sen gick jag upp och la mig och somnade igen. Även då kom mamma och växkte mig, undrade om jag inte skulle träna, vilket jag absolut inte skulle. Och somnade om nån minut innan jag tog jag i det, gick oxh tränade 15 minuter på crosstrainern, duschade och kollade lite tv innan jag sen gick och la mig igen. Och idag, ja då är det torsdag, villet innebär gympa första timmen. Självklart hade jag full koll på var mima gympakläder fanns, nepp, icke. Men hittade dom till sist och gick sen till bussdn som jag nu sitter på och åker mot skolan. Nu ska jag försöka sova innan vi är framme. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: