Träning - check!

30 minuter på crosstrainern. Känns jättebra! Min kondition som dock aldrig funnits där börjar nog växa fram. Även några små onödiga kalorier tar sitt pick och pack och försvinner nog förhoppningsvis efter hand.
Ska snart ta och borsta tänderna och sen gå och lägga mig i sängen och försöka sova. Och även idag har man tänkt: ''Men är jag säker på mitt val?'', ''Vågar jag söka redan?'', ''Tänk så ångrar jag mig?''
Fy, men snart ska det skickas in.. En vecka. EN VECKA!
Och imorgon är det fredag. Helg. Vilket jag välkomnar med öppna armar och hoppas då på att den vill vara lite längre. Imorgon har jag dock inget planerat. Men händer säkert något! Lördag är det väl samma sak med och på söndag ska jag, mamma, mormor och morfar förhoppningsvis ner på middag hos farmor och farfar utanför Helsingborg. Hoppas vädret tillåter det! Snöstorm. Nu. Jävla skitväder!
Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: