Trött

Tjena. Hinner inte skriva så jättemycket. Ska ner och kolla det sista på Barcelona-Real Madrid på tv. Barcelona ♥
Men iaf. Blev 20 minuter på crosstrainern idag och imorgon blir det troligtvis löpbandet i cirka en halvtimme. Imorgon är det dessutom torsdag. Vilket resulterar att det är veckans chilldag på vårat schema. Finns inget bättre! Snart helg också. Awesomeeeeee.
Va hos mormor och morfar innan idag och helt plötsligt började det snöa och skulle sen köra där ifrån och får hela moppen över mig. Reser mig och kör och ställer mig utanför konsum där mamma va inne och mammas kusin stod utanför, Jonathan(6år eller nåt) och när hans mamma kommer ut så säger han: ''Den moppen. Den ramlade där borta.. :(''
Haha, han lät jätteledsen för det, haha. Söt!
Och när jag kom hem så sprang jag ut med kameran och en timme senare va snön borta. Lönt!
Men nä, nu får jag gå ner och se slutet på matchen. Vi hörs imorgon! Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: