En runda på stan


GinaTricot: 99:- (399:-)

GinaTricot: 49.5:- (99:-)

Britney Spears - Fantasy
Efter en underbar vecka i Turkiet så tog jag, Matilda och Venett en runda in till stan för att kolla in rean, som ingen kan motstå! Köpte även hårfärg, men tänker nog inte visa förpackningen, utan bara före och efter, spännande va? När jag berättade idén för Matilda och Venett så förväntade jag mig hakor ner till marken och ögon större än en femkrona, men inget av det fick jag, utan bara, ''Det blir nog fint''. Saningen är att dom är vana, haha..
Här är då bilderna på vad jag köpte igår, och parfymen köpte jag på flygplanet. Tänker lägga upp bilder från Turkiet senare, men inte ännu, om ett tag, nån dag, eller idag, eller nåt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: