JAG LEVER

Det va ju ett tag sen sist. Men har varit väldigt bussy och i fredes sov jag hos Linn eftersom vid halv åtta i lördes åkte vi till Göteborg för att fota bröllop. Heldag och va inte hemma förrens vid 1? På festen hamnade vi vid singelbordet där 6 killar försökte göra allt för att charma oss, lyckades dom? Njaaa, det vet jag inte riktigt..
I måndes va det skola, eller vad man väljer att kalla det. Men på kvällen va vi i Halmstad med klassen och vi kollade på Avengers på bio, (inte fel med 2 timmars sömn) och sen pizza på Verona.
Idag däremot, har jag varit i skolan, inte gjort mycket mer än att suttit och glott då vi inte hade lektion förrens 11, och jag va i skolan vid halv 9. Hade gympa och sen körde jag hem igen eftersom det varken blev matte eller no efter lunchen då det inte va lönt. Så åt lite när jag kom hem och sen sov jag en halvtimme innan jag passade Albin en timme för Jennie skulle till doktorn. När hon kom hem bjöds det på glass, och sen även hallonpaj. Inte nog med det så va jag och pantade alla mina 223 colaburkar och när jag och mamma kom hem så bjöds det på kladdkaka och kaffe hos Lennart och Camilla, inte så fel va?
Tänkte slänga upp lite bilder från gårdagen som tröst för att jag varit dålig på att uppdatera om mitt liv. Så vänta ni bara!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: