Min kväll


Ungefär såhär ser min kväll ut. Firar att det inte är skola imorgon och att det bara är 11 dagar kvar innan jag officiellt tar sommarlov. Lite irriterande när halva landet redan har skrivit på facebook hur glada dom är över att ha sommarlov, medan jag har lite mer än en vecka kvar innan jag får säga hejdå till skolan, och då är det ju faktiskt hejdå föralltid, iaf på Veingeskolan. För efter denna sommaren så börjar jag en ny skola, nya människor, nya upplevelser, känner på mig att det kommer bli riktigt grymt!!
Med detta säger jag godnatt och vi hörs imorgon.
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

oj, jag får sommarlov på fredag men många skolor här jag bor har redan fått det också. hmm! :)



hoppas allt är bra!

2012-06-06, 08:53:17 - URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: