Pissväder..


Har ju varit ganska dålig å att blogga men det beror på att jag har varit i skolan i torsdeskväll och haft musikuppvisning med elevensval, och i fredes va jag och lyssnade på Petter som va i Laholm och föreläste och berättade lite om hans liv, och sen missade jag, Tina och Amanda bussjävlen så vi blev pissblöta. Vi tog nästa buss och luktade som blöta hundar allihopa, sen va jag, Amanda, Dennis, John och Pontus och åt pizza och sen va vi bara hos Amanda och kollade på film. Idag ska jag in till Laholm igen då mina duktiga kompisar ska uppträda, och sen ikväll är det även Newkid och Norlie&KKV, awesome!! Och jag hoppas det slutar regna tills dess, för just nu öser det ner. Så nu ska jag ta och äta frukost och sen duscha, så hörs kanske mer sen, annars imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: