Sveriger nationaldag - en anledning till att sova länge

Vaknade vid halv två idag, jävligt skönt faktiskt! Mamma hade varit uppe och kollat på mig vid halv ett och trodde jag va död.. Men det va jag självklart inte, för när jag vaknade så åt jag en macka, duschade och gick sen in till grannen med min klänning jag ska ha på avslutningsbalen på onsdag. Anledningnen va för att han skulle hjälpa mig sy in den, eftersom den va väldigt stor. Eftersom där är öppen rygg på den så sydde vi fast en bh i klänningen, haha. Allt går om man bara vill, och det blev faktiskt riktigt bra. Det tog nån timme och efter det så åt jag och mamma lite mat och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, och därför tänkte jag snart gå och lägga mig. Sista torsdagen i Veingeskolan imorgon, sista musiklektionen, sista slöjdlektionen, sista elevensval eftersom vi är lediga nästa torsdag. Lite tråkigt, men sjuuuukt skönt att snart sluta!!
Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: