Underbart vackra skor


Jag tog bussen till Laholm igår och kollade på när Amanda, Wille, Jacob, Hjalle och Bosse spelade lite låtar, sen åt jag, Lina, Becca, Amanda och Wille lite pommes innan Matilda, Sean och Venett kom ner till Laholm. Efter nån timme så kom även Emma och då va det dags för mig, Matilda, Venett, Sean, Amanda och Emma att äta på thairesturang, och mmmmmh vad gott det va. Saknar Thailand bra mycket nu liksom! Vid 8 va det dags för Newkid och när vi kom dit så va där inte en människa, okejdå, men där va mer ordningsvakter än där va besökare, hrm?! Han sa det när han kom ut på scenen: Nämen, vad kul att så många kunde komma idag!.. Och sen skrattade både han och vi som stod där, hehe.. Vi gick runt lite efter hans låtar och väntade spänt tills klockan va 10 då Norlie&KKV skulle invadera scenen, vilket dom gjorde! Underbart va det. Och där va en aning mycket mer folk när det va dom som va där än tidigare. Efter deras spelning så fick jag världens finaste sko, ganska underbart sådär!
Idag vaknade jag av att Tinda kom upp och la sig i min säng, troligtvis för att mamma va och jobbade och hon tyckte det va konstigt att inte jag va i skolan?! Haha, skön hund detdär.. Men iaf, så vaknade då vid tio och kunde inte somna om, så vid elva kom Linn och skulle fota i studion och då gick jag och duschade. Åt sen frukost med mamma när hon hade kommit hem. Har ägnat hela dagen åt att kolla film och legat i sängen, givande.. Så ska snart äta lite, hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: