Konsum ha införskaffat lchf choklad!!


Gårdagen va grym. Förfest hos Jonatan i Genevad, kaos på bussen som blev full till tågstationen där det även där va kaos, sen va vi i Ängelholm. Skönt ställe, sköna människor, skön kväll. Ungefär så faktiskt! Va väl hemma vid två och somnade nästan direkt, så sjuukt trött. Men tack ALLA som va med!!
Vaknade imorse och åt nån macka, lchf brödet jag snackade om tidigare, och sen körde jag och mamma till konsum. Hittade LCHF choklad!! Känns ganska läskigt att dem har börjat köpa in sånt nu när jag ar börjat med det. Men jävligt smidigt att ha ikväll när jag ska till Felix då han säkert ska proppa i sig massa sånt när vi kollar på melodifestivalen, haha. Ska även äta hos han, så vi får se vad vi kan få ihop för gott. Nu ska jag göra en smoothie och sen börja fixa mig för att sen köra till Felix. Ciiiiaaaaao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: