Tråkmåndag..

Tjenixen. Vaknade imorse och insåg att det faktiskt va måndag imorse.. Kämpade mig upp och åt en omelett med bacon och lite tomat, gick till skolan och även Alexandra gick samtidigt, vilket är ovanligt då hon brukar va vid bussen när jag börjar gå så jag får springa som en idiot.. Men ja, väl i skolan så gick det väl ganska snabbt med lektionerna. Fick sån jävla migrän och frös som ett as mer orkade verkligen inte ta mig hem och kände att jag fick hålla mig till skolan. Satte mig i bussen och myste med Felix och somnade som en stock, väl hemma i Knäred tog jag min moppe och körde upp till prällen där det va möte om konfalägret nästa helg, awesome.
Nu har jag nästan precis ätit och ska snart ta och träna. Får se hur mycket det blir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: