Bloggtrött

Tjena, har väl inte orkat anstränga mig så värst mycket för att blogga, så därför har det varit lite dött här på bloggen. Men i torsdes va det Seans födelsedag, hon följde med mig hem, jag bjöd på glass och cola uppe på konsum, vi körde sen en runda till Kvarnfallet och kollade lite innan vi körde ner till henne där det bjöds på mat med hennes släkt. TRODDE HON JA??!?!?! Men när vi väl kom dit så hoppade där fram ungefär tio bekanta ansikten och överraskade henne totalt. För i hemlighet har jag och hennes mamma ordnat en liten överraskningsfest år henne och snacka om det blev lyckat!
Fredagen va chill i skolan, sen hämtade mamma och mormor mig och Astrid så åkte vi till Halmstad och tog tåget till Göteborg där massa fina vänner va, snacka om fet kväll eller?! Maskinen va grym och jag ska fan ha dom på mitt bröllop, eller nåt! Haha. Sen när vi satt på tåget hem så va vi väl lagom trötta och sov nästan hela vägen.
Mamma köpte även ett par nya converse till min i fredes, vita. Ska visa bild sen, snacka om skilnad!! Mina andra vita är ju gråa, bruna? Eller nåt. Men som sagt, ska fan visa bild.
I lördes va jag lite barnvakt åt min granne, Albin, eftersom hans mamma skulle jobba. Efter det körde jag till Amanda och käkade kebab med henne.
Igår va det kalas hos Sussi som fyller år idag. Det bjöds på smörgåstårta och äppelpaj. Sen va det jobb igen, för både Albins mamma och då även för mig. Men att tjäna lite extra pengar är aldrig fel!
Kan även berätta att jag och mamma har bokat semester, ska bli fett gott asså.
Va hemma från skolan idag eftersom jag är fett förkyld, troligtvis feber, orkar inte kolla, haha. Och även ont i halsen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: