Födelsedagsymys i Laholm

Gårdagen bjöd på en chill dag i skolan, fint väder men en moppe som inte ville vara med mig och Matilda på vägen hem från skolan, så nu är lilla Bettan på lagning.. Men väl hemma i Knäred så sprang jag en runda och Camilla cyklade bredvid, inte lika lång runda som i måndags, men tillräckligt lång då det va så varmt så man knappt kunde andas samtidigt som Matilda låg och stekte hemma i min trädgård, haha. Efter en hyffsat kall dusch så fixade vi oss lite innan vi åkte till Laholm och åt mat med fina vänner eftersom Jonatan fyllde år, så vi blev väl runt 20 pers som firade hans dag. Idag har det varit minst lika varmt och när jag kom hem från skolan så fixade jag en rabarberpaj som jag gick in till grannarna med och vi drack lite kaffe, åt paj med lite glass. Camilla kom in här för nån timme sen så gick vi en runda och typ vid halv tio stod vi ute och snackade i shorts och linne, hur skönt liksom?! Ska snart duscha och imorgon blir det troligtvis lite sovmorgon, för jag börjar typ vid nio eftersom vi ska lära oss dansa, haha, eftersom vi ska till Karsefors på kvällen och ''dansa'' lite, eller nåt. Blir att va hos Amanda innan och sen sover nog Sean hos mig. Men vi hörs imorgon, eller nåt, haaaaij.
Postat av: emma

Just nu har jag veckans blogg, det skulle vara roligt om du vill vara med :) Tryck gärna på länken för att läsa lite mer om det!

http://canonemmas.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html



förlåt om du inte gillar sånaa här kommentarer..!

2012-05-25, 21:11:23 - URL: http://canonemmas.blogg.se/
Postat av: assala

fin blogg!:)

ta gärna en titt på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-05-25, 21:42:55 - URL: http://assalaa.devote.se
Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode

~ Glöm aldrig att du är perfekt som du är och att livet är för kort för att vara ledsen! Be happy ♥

2012-05-26, 21:48:59 - URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: