Happy days

Kan börja med att be om ursäkt för att jag inte visat liv här på bloggen, men inte haft tid eller ork. För i torsdes va det Karsefors, och sjuuuuukt så kul vi hade! Fredes va jag ledig så hjälpte mamma på jobbet, va mycket att göra plus att jag har fått sommarjobb där så kunde va med och jobba lite smått då och då nu, extra cash vettu! Åkte även in till Halmstad efter jag hade jobbat och hjälpte Linn på ett bröllop, med världens tokigaste brudpar, men samtidigt världens härligaste, sen åt vi glass i solen på torget. Vi picknickade tacos och spelade kubb, sen kollade vi film och somnade innan det va dags för nästa bröllop. Även de brudparet va superhärliga och efter vigslen åkte jag hem, grillade med grannarna, mamma och Matilda. Jag och Matilda körde sen till Skogaby och hängde lite sådär coolt vid Kapell, haha?! Glodde på när folk badade, grillade och skrattade gott, underbart är vad det är!
Idag började jag med frukost till mamma, sen påbörjade jag ett av två arbeten som ska in imorgon, blev kalr med det jag påbörjade, och det andra är fortfarande oklart..
Imorgon hänger jag lite i Veinge för jag och mamma ska till Halmstad och jag orkar inte åka hem för att åka samma väg plus lite till igen.
Nu ska jag snart sova, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: