LillLördag på riktigt

Va i Laholm med Matilda igår, fikade och hälsade på Isac och Sara i deras lägenhet. Körde hem och hann precis packa innan jag tog bussen till Halmstad för att umgås med Linn. Vi käkade pizza, köpte hem 4 liter cola, två godispåsar och en stooooor påse ostbågar, dock va det bara pizzan och ett varsit glas cola vi orkade med, resten satt vi mest och kollade på samtidigt som vi kollade på film, hahaha. Vaknade imorse av att Linn smsade mig, ''Är du vaken?'' Haha, vi käkade frukost, kollade på film och sen kom även Tim hem. Nu ska jag snart ta och byta om och fixa mig lite, sen ska Linn till Laholm vid halv fem, så åker jag med och ser om mamma kommer dit så kanske vi ska hälsa på Isac och Sara lite, annars kör Linn hem mig till Knäred efter det hon ska göra i Laholm. Men så är det, vi hörs!!
Postat av: Hanna

Hej!

Haft en bra torsdag idag? (:

2012-05-17, 19:03:45 - URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej fin blogg, svara gärna på min fråga på bloggen!

kram

2012-05-18, 21:48:58 - URL: http://haabesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: