Lite uppdatering för några dagar

I lördes bjöds det på grillmys i skogen hos Matilda och sen körde vi ner till Knäred där fina vänner höll hus, chillade lite och sov sen med Matilda, Amanda och John i Amandas mammas lägenhet där vi kollade på Disney Channel till kolan 3 på natten, haha.
På söndagen kom jag hem vid ett och Milla, Lenno och Valle (grannarna) drog med mig på en cykelrunda på ungefär en mil. Sov verkligen gott efter det!
Igår va det måndag och då va det skola. Försov mig, sprang till bussen, hade lite lektioner och åkte sen hem efter halva dagen då jag mådde skit, verkligen asdåligt! Kallsvettades, typ feber och asförkyld.. Men på kvällen umgicks jag och mamma med grannarna där det grillades, spelades kubb och dansade dansmatta. Tur att jag skippade detdär med att supa skallen i småbitar med mina polare, eller?! Haha. Valborg är fan dagen som uppfanns som anledning till att supa.
Tisdag idag och då cyklade jag, Milla och Lenno Husaltrundan som är 1.5 mil och med en jävla massa uppförsbackar. Ont i benen och ikväll har vi grillat och myst i solen, underbart väder när det är 26 grader i skuggan!!

Nationella prov i matte imorgon och dagen imorgon kommer nog bli chill, hoppas vi på iaf! Så vi hörs imorgon, jag lovar att jag kommer blogga imorgon, för då har jag en väääääldigt bra anledning, men det får ni se då ;) hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: