Och här blåser det som vanligt!

Tog ersättningsbuss ist för tåg till Ängelholm där farfar kom och hämtade mig och när vi kom hem till farmor så va även några bekanta som jag inte träffat sen i sommras här, Anja och Lisa. Vi grillade lite när dem hade åkt och då hade vi även besök av Eva och farmor och farfars granne, maten va god så när man gick och la sig så va man mätt som en päresprätt, haha. Dessutom första gången på länge jag åt potatisgratäng, inte fel det inte!
Idag vaknade jag vid nio och åt frukost med farmor och farfar, sen dess har jag invaderat farmors data och det är där jag håller hus medans farfar kollar på tv. Ska väl börja byta om och fixa mig lite för vid halv ett ungefär så bär det av till Trelleborg.
Så tror inte vi hörs mer idag, så det blir nog imorgon, haaaij!

Postat av: Hanna

hej ! allt bra idag? (:

2012-05-12, 12:08:12 - URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: