Onsdag


Slutade vid ett idag så kom hem ganska tidigt, har sovit lite sen dess och nu tänkte jag, varför inte visa nån bild på håret som man knappt ser nån skillnad på?! Haha, ah, men så ser det ut iaf, lite rödare, lite, inte mycket, men lite. Ska snart äta lite en köttbullsmacka eftersom mormor gav mig lite köttbullar som hon hade gjort idag, hehe. Blir även en liten runda till kvarnfallet med Venett senare, fota lite och sådär. Men nu måste jag först av allt göra klart noarbetet som ska va inne senast klockan 18.00, så nu får jag nog allt skynda mig lite..
Postat av: mysan

Skickar en STOR kram till dej, du är underbar som du är glöm inte de! <3

2012-05-30, 20:45:53 - URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: